fbpx

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Összegyűjtöttük neked a leggyakoribb kérdéseket, hogy azonnal választ is kaphass rájuk.
Mi az a HybridChat?
Európában is egyedülállóan mi vagyunk az a chat szolgáltató cég, aki bár 2014 – 2019 év végéig kizárólag Élő Chat Operátorokkal nyújtotta a chat szolgáltatást Outsourcing, kiszervezett formában, de 2020-tól kezdve már integráltuk a ChatBotot is. A kettő nem váltja fel egymást, hanem kiegészíti. Azt tapasztaljuk, hogy vannak olyan kérdések, és látogatók, akik ragaszkodnak az élő operátorokhoz, míg mások, és bizonyos kérdések lehetővé teszik, hogy sablon kérdéseket a ChatBot átvegyen, lekezeljen!
Most ChatBotot vagy Élő Chatet kínálnak?

Mindkettőt! Azt tapasztaltuk, hogy vannak olyan visszatérő sablonszerű kérdések, amiket le lehetne futtatni chatbottal is. Például autószalonok esetén a színkatalógus, árlista, stb. chatben történő továbbítása, vagy szállodáknál a fotók feltöltése az érdeklődő számára chatben sokkal egyszerűbb, hiszen az operátornak nincs is annyi ideje, hogy keresgessen képeket, így az ilyen eseteket a chatbot profin megold! 

Ha egy érdeklődő ír, akkor a Bot vagy az Élő Operátor válaszol először?

Egyértelmű, hogy önmagában a chatbot nem elég, integrálni kell az Élő Operátokkal! Amikor egy érdeklődő ír, a chatbot fogadja, de ez nem okoz kárt a látogató számára, mert ott még nem is érzékeli, hogy ez most Bot vagy Élő Operátor. A chat beszélgetés során, lehetősége van az érdeklődőnek akár az Élő Operátorhoz “átkapcsolást” kérni, így azonnal az Élő Operátor átveszi a chatet! 

Mikor van ChatBot és mikor Élő Chat Operátor?

A ChatBotot 0-24-365-ben nyújtjuk, az év minden napján, szünet és leállás nélkül, Ünnepnapokon is! Párhuzamosan mellette nyújtjuk az élő operátorokat is, Ők ugyancsak a hónap minden napján dolgoznak, reggel 8:00 – este 22:00 között, hétvégén is, szombaton és vasárnap is, minden nap!

Tehát ha jól értem, Önök mindkettőt nyújtanák a weboldalamon?
Igen, mi nyújtjuk, biztosítjuk Önöknek az Élő képzett Chat Operátorokat + felépítjük a ChatBotot is, majd azt karbantartjuk!
A ChatBothoz, ha egyszer elkészítik, kell hozzányúlni, szükséges karbantartani?
IGEN! Azt tapasztaljuk, hogy hiába készítünk el, építünk fel egy komplex ChatBotot, folyamatosan monitorozzuk a chat beszélgetéseket, és mindig kell belenyúlni, változtatni, hiszen a látogatók szokása más és más, állítani kell mindig a Bot automatizálását!
Van olyan hogy csak ChatBotot kérek, de Élő Operátorokat nem?
IGEN! Ilyen is lehetséges, de NEM ajánljuk, mert bizonyos kérdéseket nem képes “felfogni” a Chatbot, van amire kizárólag az Élő Operátor alkalmas. De ugyanez fordítva is igaz. 
0-24-ben, az év minden napján nyújtják a szolgáltatást?

A Hybrid Chat szolgáltatásunk 2 részből áll. 1. Chatbot, 2. Élő Chat Operátorok! A ChatBot 0-24 fut, az év minden napján, de emellett a hónap minden napján párhuzamosan 8:00 – 22:00 között, integrálva fut az Élő Chat Operátor szolgáltatás is, hétvégén is, szombaton és vasárnap is!

Honnan tudják a chat operátorok a cégemmel kapcsolatos kérdésekre a választ?
Chat supervisoraink minden esetben, új weboldallal való együttműködést megelőzően elkészítenek Önnel egy, az Ön weboldalára vagy cégére jellemző általános 30-40 gyakori kérdést és válaszokat, melyeket a supervisorok tréning során megtanítanak a chat operátoroknak. Továbbá ezeket a kérdéseket és válaszokat betöltjük a chat adminunkba, így amikor egy érdeklődő ír a chatben, akkor az a chat operátor előtt megjelenik, így mint egy SÚGÓ-t használhat. Fontos megjegyeznünk, hogy bárki bármit kérdez, mi minden esetben megkérdezzük az érdeklődő nevét és telefonos elérhetőségét, melyet elküldünk Önnek 15 másodpercen belül.
Hogy fogom megkapni a chat beszélgetéseket?

Az épp befejezett chat beszélgetéseket 2-3 percen belül megkaphatja emailben (végig tudja olvasni a komplett chat beszélgetést) VAGY akár az érdeklődő elérhetőségét, adatait be tudjuk tölteni az Ön CRM rendszerébe. (ahogy Ön kívánja)

Mit ír a chat operátor abban az esetben, ha nem tudja a kérdésre a választ?

Amennyiben az operátor nem tudja a kérdésre a választ, akkor nagyon tisztelettudóan azt írja chatben, hogy “Kérem ne haragudjon, de ebben nem én vagyok a kompetens, legyen kedves megadni a telefonszámát, egyeztetek a munkatársammal, és mihamarabb visszahívjuk Önt!” – Több éves tapasztalatunk alapján megerősíthetjük, hogy az ilyen tisztelettudó stílust nagyon kedvelik a látogatók és megadják az elérhetőségüket!

Ha szeretném megrendelni a szolgáltatást, mennyi időn belül tud megkezdődni a chatelés?

Számunkra egy teljesen új weboldal, szolgáltatás esetén is akár 24-48 órán belül el tudunk indulni a szolgáltatással a weboldalán!

Hogy működne a bevezetés, az indulás, ha érdekelne a szolgáltatás?
Szerződés kötnénk, majd áttanulmányoznánk a komplex weboldalukat! Ekkor tüzetesen átnézzük az oldalukat, fogunk találni hibákat, lejáró akciókat, kérdéseket, melyeket összeírunk Önnek és elküldünk. Ezek lesznek a Gyakori Kérdések (GYIK), melyekre szeretnénk választ kapni Önöktől. Ha visszakaptuk ezeket, belső tréning révén a majd Önöket képviselő összes Chat Operátorral elsajátíttatjuk a tudást a cégéről. Továbbá ezeket a GYIK kérdéseket, válaszokat betöltjük a Chat Operátorok belső Súgó rendszerükbe, mely a segítségére szolgál chatelés közben. Ha kéri, akár 24-48 órán belül meg is tudna kezdődni az Élő Chat Operátori szolgáltatás a weboldalán. De ez még csak az Élő Operátori, mert ahogyan érkeznek be a chat kérdések, ezek alapján nap mint nap építjük fel a ChatBotot is az oldalán, így épül fel már az első hónapban a profi Élő és ChatBot szolgáltatás lesz a weboldalán! (párhuzamosan a fentiekkel, szükséges, hogy egy rövid chat “kódot” elhelyezzenek a weboldalukba, ahol a chat majd futni fog, de ez maximum 5 perces munka)
A chat ablak hogy néz majd ki?
A chat ablak elhelyezkedése, hogy például bal vagy jobb oldalon legyen, ez egyszerűen eldönthető, beállítható. Az a cél, hogy semmit ne takarjon majd ki a chat ablak a weboldalukon. A chat ablak színe, és akár benne a betűk színe is maximálisan az Önök weboldalához igazítható. 
Lehetőség van egyedi chat üzenet kiírásra egy egy aloldalon?
Természetesen! Ezt hívjuk mi PROaktív chat üzenetnek. Be tudjuk állítani akár a főoldalukon, vagy fontosabb aloldalukon, hogy mi legyen a “fogadó üzenet” amivel a figyelmet felhívjuk a chat ablakban CALL-TO-ACTION! Az a cél, hogy olyan kérdést, mondatot írjunk ki a chat ablakba, amire az ügyfél válaszol, és így beszélgetésbe kezdünk egymással melynek a célja, hogy diszkréten de elkérjük az elérhetőségét!
Kapok valamilyen statisztikát?
Természetesen! Minden hónapban készítünk minden cég számára részletes statisztikát. Egyedi kéréseket is tudunk teljesíteni, hiszen mindent ment a szerverünk!
Mi a helyzet a GDPR-al?
Maximálisan törekszünk arra, profi jogász csapattal, hogy minden tekintetben megfeleljünk az aktuális GDPR jogszabályoknak! Folyamatosan egyeztetünk időről időre a jogászokkal, hogy van-e bármi módosítani való. Abban is tudunk segíteni tanáccsal, hogy az Önök oldalán mire kell figyelni GDPR vonatkozásban.

Még bizonytalan vagy?

Írj nekünk, és mindenben segítünk!

Email címünk:

Telefonszámunk:

+36 30 678 9999