fbpx

Megérkeztek az új idők. Weboldal, rengeteg reklám költés, Google és Facebook felületeken.

Mindennek ellenére, az eredmények nem jöttek, ahogy kellett volna. A probléma több oldalú:

●       A munkatársak 8-tól 17 óráig dolgoznak, az érdeklődők nagy része viszont nem ebben az időben intézi az autóvásárlást.

●       Megpróbálták az értékesítőkre terhelni az ügyfélkapcsolati munkát (pl.: akvirálás), viszont ők nem tudtak a munkájuk mellett hatékonyan és motiváltan foglalkozni ezzel a feladatkörrel.

“Tragikus volt, hogy nem tudjuk elkapni az érdeklődőket. Nem foglaltak tesztvezetést, nem vásároltak, de még csak szervizbe se hozták a kocsit.”

–        Értékesítési vezető

Az autószalonok nem csak márkán belül versengenek egymással, hanem települési szinten is. Ha valaki új autót akar, a döntésében befolyásolja, hogy hol, milyen információt kap. Ügyfelünk megértette, ha weboldalán biztosítja a pontos és azonnali választ, a többi kereskedő fölé kerekedik!

A chat telepítése után átnéztük a weboldalt, összegyűjtöttük az információkat, a válaszokhoz. Elküldtük az ügyfelünknek, aki kiegészítette, közölte a prioritásokat.

A megállapodástól 48 órán belül felállt a szolgáltatás, és már aznap hoztunk érdeklődőt. A felugró csevegés, a PROaktív ajánlat, és a ~15 másodperces válaszadás hozta az eredményt.

A ChatÜgyfélszolgálat nem csak új leadeket, vásárlókat hozott, hanem az egész cég működésére hatással volt.

TulajdonosProblémák:Több autót eladniTöbb alkatrészt eladniRégi ügyfeleket felkeresniÜgyfélchat megoldás:Válaszadás a holnapon, folyamatok optimalizálása 
Értékesítési vezetőProbléma:Értékesítések növeléseMegoldás:Több leadet kötünk leSzerviz vezetőProbléma:Időpontok szervezéseMegoldás: Megszervezzük az időpontra érkezéseketMarketingesProbléma:Hatékonyság növeléseMegoldás:0-24 válaszadás chaten, proaktív kérdezéssel.
Új autó értékesítőProbléma:Több autót eladniMegoldás:Leadeket hozunkMunkafelvevőProbléma:Időpontok hatékonyabb szervezéseMegoldás: Megszervezzük a munkafelvételtAlkatrész raktárosProbléma:Sok a beragadt alkatrészMegoldás:Értékesítjük a készletet

Rövid idő alatt sikerült:

●   Levennünk az ügyfélszolgálat terheit

●   Napi 5-8 érdeklődővel többet szerezni, 30 nap alatt 150-240-nel, ebből sokan vásárlók lettek.

A ChatÜgyfélszolgálat.hu hatékonyan tárta fel a problémákat, amiket sikerült megoldanunk. Professzionális kiszervezett chat ügyfélszolgálat és PROaktív értékesítés egyszerre. Az biztos, hogy mi tudunk segíteni. Ön készen áll rá?

ÜGYFÉLSZERZÉS – SIKERDÍJ ALAPON!

ChatÜgyfélszolgálat.hu Garantáltan vásárlókat generál Cégének, Munkaadójának!

A Koronavírus rávezette a cégeket arra, hogy felismerjék, az érdeklődőket, vásárlókat, vevőket nem lehet máshogy “megfogni”,

csak képzett élő chat operátorok segítségével!