ChatÜgyfélszolgálat.hu - Professzionális élő chat ügyfélszolgálat
Ne engedje el a látogatóit!

Gyakran Ismételt Kérdések

Miért van szükségem a ChatÜgyfélszolgálat.hu-ra? Miért éri meg nekem a szolgáltatás?

Weboldala látogatóit tudja elérni az általunk biztosított chatoperátorok segítségével, így azok, akik eddig csak látogatók voltak, de “leléptek Öntől”, interaktív kommunikációban részesülnek, és vásárlókká alakulnak.

Mit nyújt pontosan a ChatÜgyfélszolgálat.hu?

Élő chat operátoraink segítségével az Ön weboldalán lévő látogatókat, érdeklődőket megszólítjuk chat szoftverünkkel, szóval tartjuk őket és kérdéseiket megválaszoljuk annak érdekében, hogy Önnek több vevője legyen.

Milyen időszakokban vállalják a chat ügyfélszolgálatot a honlapon?

Az alap szerződésünk szerint minden munkanapon 8:00 - 22:00 között, de egyedi megállapodás alapján lehetőség van akár esti, éjszakai vagy akár a hétvégi időszakokban is élő chat ügyfélszolgálatot igényelni.

Honnan tudja az operátor, hogy az én weboldalamon lévő érdeklődőknek milyen kérdésekre miket kell válaszolni?

Chat supervisoraink minden esetben, új weboldallal való együttműködést megelőzően elkészítenek Önnel egy, az Ön weboldalára vagy cégére jellemző általános 30-40 gyakori kérdést és válaszokat, melyeket a supervisorok tréning során megtanítanak a chat operátoroknak. Továbbá ezeket a kérdéseket és válaszokat betöltjük a chat adminunkba, így amikor egy érdeklődő ír a chatben, akkor az a chat operátor előtt megjelenik, így mint egy SÚGÓ-t használhat. Fontos megjegyeznünk, hogy bárki bármit kérdez, mi minden esetben megkérdezzük az érdeklődő nevét és telefonos elérhetőségét, melyet elküldünk Önnek 15 másodpercen belül.

Honnan értesülhetek arról, hogy ha egy érdeklődő írt chatben és kezelnünk kellene, mint ügyfél?

Minden lezárt, befejezett chat beszélgetést 15 másodpercen belül azonnal a rendszerünk elküld Önnek e-mailben, akár okos telefonra is, így Ön vagy munkatársai azonnal tudják, hogy az érdeklődő mire érdeklődött és mi a további teendő vele.

Mi van akkor, ha az operátor nem tudja az érdeklődő kérdésére a választ?

Chat operátoraink a rendszeres tréningeknek köszönhetően minden váratlan helyzetben “kivágják magukat”, mert azonnal tudnak olyan válasz kérdést feltenni az ügyfél irányába, melyre az ügyfélnek valamilyen választ adnia kell, így kompetens képet mutatunk minden esetben. Példa erre, ha az ügyfél mondjuk érdeklődik egy mell plasztika ár iránt, vagy egy olajcsere iránt, akkor míg az első esetben a válasz az lenne, hogy szükséges tudni a méretet, testalkatot, stb. míg a második esetben az autó típusát, gyártmányát, motor méretét, stb. Tehát mindig tudunk arra hivatkozni, hogy adjon meg további adatokat, melyek Önnek vagy munkatársának hasznos, így konkrét válasszal tudják felhívni az érdeklődőt, vagyis minden érdeklődőt előkészítünk Önnek.

Milyen nyelven tudják nyújtani a chat ügyfélszolgálatot?

Természetesen az alap nyelv a magyar, de ezen felül 48 órán belül képesek vagyunk angol, német, francia, olasz, spanyol, szlovák, román és orosz nyelven operátort delegálni bármilyen weboldalhoz. A 48 óra a tréningeléshez szükséges.

A chat ablak designját, színét, formáját lehet módosítani?

Igen, a szín, forma, sőt a chat ablak pozícióját is egyénileg lehet módosítani, hogy minél jobban beilleszkedjen a weboldalba. Ennek nincs külön díjazása, már az ingyenes 10 napos teszt időszakban az Ön igényeinek megfelelően elkészítjük a chat ablakot.

A cégem logóját be lehet illeszteni a chat ablakba?

Természetesen igen.

Saját chat operátorom lenne, vagy mindig más chat alkalmazottuk képviselné a cégemet?

Alap esetben 1 konkrét személyt delegálunk Önnek, de a szabadságolások, és akár egy időben több chat beszélgetés lekezeléséhez szükséges, hogy további operátorok tudják képviselni cégét, így akár 2-3 további operátort is naprakészen tréningelünk, hogy minden eshetőségre fel legyünk készülve és Ön ne tapasztaljon semmilyen kiesést.

Kapok hozzáférést a régi chat beszélgetésekhez, melyeket az én weboldalamon végeztek?

Igen, külön admin rendszert adunk Önnek, melyben bármikor megtekintheti a régi összes chat beszélgetést.

Kell fizetni bármilyen egyéb díjat a havi díjon túlmenően?

Nem, pusztán az alap havi díj van, melyet Ön tud előzetesen kiválasztani. Nálunk nincs chat / db díjazás.

A chat beszélgetések tartalma titkos, ugye nem adják át a konkurenciámnak?

Szerződésben vállaljuk, hogy minden információ titkos, harmadik félnek semmilyen körülmény között nem adjuk ki azt, sőt azonos iparágban nyújtott chat ügyfélszolgálat esetén sem adunk ki információt másik cégnek.

Van próbaidőszak, ami idő alatt nem kell fizetni a chatért, de mégis ügyfeleket küldjenek nekem?

Igen, 10 napig ingyenes, teljeskörű chat ügyfélszolgálatot nyújtunk Önnek, aminek végén vagy akár közben is bármikor felmondhatja az együttműködést és mi semmit nem fizettetünk ki Önnel. Mi szeretnénk bizonyítani Ön felé, hogy a chat ügyfélszolgálat hasznos, mellyel Ön csak jól jár és több vevője lesz, emellett a látogatók még elégedettebbek lesznek és viszik cégének jó hírét, hogy Önnél ilyen is van.

Hogy lehet belekezdni az ingyenes 10 nap teszt időszakba?

A weboldalunkon lévő INGYEN KIPRÓBÁLOM gombra kattintva tudja regisztrálni igényét.

Mit kell installálni, hogy a chat elindulhasson?

Pusztán egy 1 soros chat kódot kell beilleszteni weboldala forráskódjába.

Én nem vagyok egy technikai zseni, tudnak segíteni chat kódot elhelyezni a weboldalamba?

Igen, tudunk segíteni ebben Önnek, de szükséges egy FTP hozzáférés a weboldalához. A művelet pusztán 3 perc.

Ha a 10 nap ingyenes teszt időszak után szerződünk, mennyi idő a minimum időszak?

Ha a 10 nap ingyenesség után Ön szeretné megrendelni szolgáltatásunkat, az minimum 1 hónapról szól, de ezen felül semmilyen kötelezettsége nincs, mert a szerződést bármikor felmondhatja.

Bármikor felmondhatom a szolgáltatást? Vagy van felmondási idő?

Igen, 30 nap felmondási idő van és bármikor felmondhatja a szerződést.

A chat szoftverért amit az operátorok használnak, kell tartalmazza a havi díj?

A havi díjban a chat szoftver díja is benne foglaltatik, külön nem kell fizetni érte.

A chat operátornak kell-e külön fizetni?

Nem, a havidíj ezt is tartalmazza.

Volna még kérdése?

Írjon nekünk a Kapcsolat menüpont alatt.

Mindenre választ kapott?

Próbálja ki a 10 napos ingyenes tesztidőszakot, és tapasztalja meg, hogy ugrik az égbe vevői száma, és elégedettségük.